Op basis van SLA’s (professionele beheercontracten) bieden wij onze dienstverlening aan. Zekerheid en ondersteuning bij de diensten die u afneemt. Volledig op maat en op basis van uw wensen. Binnen de servicecontracten kunnen wij – naast regulier onderhoud – ook zorgen voor back-ups, monitoring, updates en controles. Beheercontracten met als doel: optimale beschikbaarheid en maximale performance.
- Infrastructuurbeheer: we nemen het beheer van de (ICT-)infrastructuur voor u uit handen. Vakkundig infrastructuurbeheer voor uw organisatie. Wij kennen uw systemen en de onderhoudseisen. We garanderen continuïteit en productiviteit, zodat u onbezorgd door kunt werken.
- Werkplekbeheer: wij zijn u graag van dienst met vakkundig werkplekbeheer voor uw organisatie, door goed geschoolde medewerkers met kennis van zaken. Met gebruik van de cloud en Bring Your Own Device-oplossingen voor de medewerkers binnen uw organisatie. Wij zorgen voor de juiste beveiliging met security updates, anti-virus, anti-spam en software-updates. Altijd volledig up-to-date, in combinatie met actieve monitoring van uw ICT-infrastructuur.